Odstoupení od kupní smlouvy je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Alarm Absolon, spol.s.r.o., IČ: 44796391, se sídlem Praha 8, Březinova 9, PSČ 186 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložka 6075 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
Nevíte si rady, jak a kde můžete vrátit zboží, jak ho správně zabalit a co vše vzít s sebou? Na to vše tady najdete odpovědi.
Ze všeho nejdřív si ZDE můžete stáhnout formulář, který je třeba vyplnit a přiložit k vrácenému zboží.
Zboží můžete vrátit do 14 dní od jeho obdržení.
Zboží by mělo být úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu.
Finanční prostředky budou vráceny do 14 dnů od vrácení zboží způsobem, který zvolíte ve formuláři potvrzující Vaše pdstoupení od smlouvy.
Možnosti vrácení zboží/odstoupení od smlouvy
a) Osobně
1. Doneste zboží, které chete vrátit, s prodejním dokladem na některou z našich poboček (Praha, Brno, České Budějovice, Plzeň, Ostrava, Lážovice, viz KONTAKTY).
2. Vyplňte formulář, který Vám vydá prodejce (pro urychlení vrácení zboží je možné si ZDE stáhnout formulář a přinést ho již vyplněný).
3. Bude Vám vydáno potvrzení o přijetí zboží a dostanete ihned na pobočce peníze zpět nebo jiné zboží výměnou.
b) Zaslání dopravcem
Zboží s prodejním dokladem a formulářem zašlete na adresu jedné z našich poboček a na balík napište "ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY"
Emailem Vám přijde potvrzení o přijetí zboží.
Kontakty
Pokud byste potřebovali pomoc s vrácením zboží, neváhejte kontaktovat obchodního zástupce, který se Vám věnuje (KONTAKTY).