Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Alarm Absolon, spol.s.r.o., IČ: 44796391, se sídlem Praha 8, Březinova 9, PSČ 186 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložka 6075 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Nevíte si rady, jak a kde můžete reklamovat zboží, jak ho správně zabalit a co vše vzít s sebou? Na to vše tady najdete odpovědi.
Možnosti reklamace
REKORDÉRY, KAMERY NEBO ZAŘÍZENÍ S HESLEM DODÁVEJTE V TOVÁRNÍM NASTAVENÍ, NEBO S PŘÍSLUŠNÝM HESLEM.
a) Osobně
1. Doneste reklamované zboží s prodejním dokladem na některou z našich poboček (Praha, Brno, České Budějovice, Plzeň, Ostrava, Lážovice, viz KONTAKTY).
2. Vyplňte reklamační protokol, který Vám vydá prodejce (pro urychlení reklamace je možné si ZDE stáhnout reklamační protokol a přinést ho již vyplněný).
3. Bude Vám vydáno potvrzení o přijetí reklamace, s kterým si můžete reklamaci vyzvednout, případně dostanete ihned na pobočce jiné zboží výměnou.
Emailem Vám přijde vyrozumění o uznání/zamítnutí reklamace
b) Zaslání dopravcem
Reklamované zboží s prodejním dokladem a reklamačním formulářem zašlete na adresu:
Alarm Absolon, spol. s r.o.
Slévárenská 402/9
709 00 Ostrava
Na balík napište "REKLAMACE"
Emailem Vám přijde potvrzení o přijetí reklamace a poté vyrozumění o jejím uznání/zamítnutí.
Kontakty
Níže uvedené kontakty slouží pro případné dotazy týkajících se reklamovaného zboží.
Jiří Nadkanský
GSM: +420 734 100 096
tel: +420 596 135 455
Email: reklamace@absolon.cz